Translate

miercuri, 9 aprilie 2014

Un impozit azi, o taxa pe stalp maine


CONSULTANTA FISCALA GRATUITA - AICI!

 

 

Un impozit azi, o taxa pe stalp maine. Taxa care a adus incasari

 neasteptat de mari


Desi la buget se estimasera incasari de numai 488 de milioane de lei, taxa pe stalp a adus la bugetul
statului 1,5 miliarde de lei, suma reprezentand colectarea incasarilor din impozitul pe constructiile speciale.

In cadrul unei emisiuni televizate, anunta Agerpres, Liviu Voinea a declarat:

"La taxa pe stalp, noi, cand am facut calculul, am prevazut-o in buget la 488 milioane de lei, dar calculul
nostru arata 1,5 miliarde de lei. Noi atat am estimat. Numai ca trebuie sa fie de acord si partenerii nostri
internationali - Fondul Monetar si Comisia Europeana. Ei au avut un alt calcul. Noi am calculat plecand de
 la totalul constructiilor aflate in bilanturile companiilor impozitul de 1,5 minus ce se impoziteaza deja si
asa ne-a dat suma respectiva.

Oricum, acest impozit este deductibil din impozitul pe profit si ramane un miliard si jumatate (de lei - n. r.),
cam atat am estimat, dar in buget este trecut jumatate de miliard. De ce?...

Vezi tot articolul la adresa 
www.fiscalitatea.ro/un-impozit-azi-o-taxa-pe-stalp-maine-taxa-care-a-adus-incasari-neasteptat-de-mari-8293/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asteptam mesajele, sugestiile si intrebarile dvs.